onsdag, februari 18, 2015

Inredning, detaljer & färger

Behöver du lite extra inspiration nu när vi är lite mittemellan vinter och vår? Klicka in på bilderna här under så hittar du mycket mer godis :)

I det första collaget hittar du inspiration för ditt hems olika rum.
I detta collage hittar du detaljerna, de där små sakerna som gör helheten. Som ibland kan förändra ett helt rum...
Heminredning

Detaljer hittar du här, små saker som gör stor skillnad och ibland kan förändra ett helt rum.
Detaljer


Här hittar du färger i olika nyanser av grått och allt däremellan. Ja också vitt så klart :)
Färger


Kan tro jag har fejat och donat, piffat och puffat i mitt hem. I lördags fick jag besök av Johan som ville göra ett reportage om mitt hem och denna lördag kommer Sofi som också ska göra reportage om mitt hem :) Det är såå spännande och jag har redan fått tjuvkika på en del av Johans bilder, riktigt fina tycker jag. Reportaget som Johan gjorde ska visst vara med i magasinet Home & Country :)

Kram och ha en underbar dag!

Lisa - Creations by Lis

Inga kommentarer: