torsdag, augusti 05, 2010

Skärmvägg och flytten

Godmorgon alla underbara!

Vill visa dessa underbara skärmväggar som finns i min butik nu
 
finns i antikvitt eller grått och storleken är 175 x 120 cm, superläckra :-)

Nu äntligen är flytten klar och saker börjar hamna på plats. Känns fantastiskt bra, känns som jag kommit hem och trivs riktigt, riktigt bra gör jag.
Ektorp soffan med vackra kuddar från Jeanne d´ Arc Living (du hittar dem i min butik)


Den Gustavianska skänken är på plats


Inga tavlor har kommit upp på väggarna än men matbordet och kristallkronan är på plats :-)

Väggarna målade i vitt och jag la in ett flytande trägolv som är genomgående i alla rum utan trösklar, målade de i en ljusgrå färg (den heter Alfred på K-Rauta)

Kramar till er alla och njut av livet!



7 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Å vilken vacker skärmvägg. Härliga bilder. Jag har flytten farmför mig jag. Ha en fin dag. Kram

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilken snygg skärmvägg.Bara så himla läcker.Hoppas allting är bra med dej.Ha en skön kväll rara du.Kramar Rita ♥

Roses & Angels sa...

Tack själv, jag det härligt på ett sätt med flytt men jobbigt har hunnit samla på mig en hel del och har väldigt svårt att kasta saker men det måste göras Ha en fin helg kram

Karma sa...

Synes virkelig det ser ut som et hyggelig hjem:)

(og takk for at du la meg til på SIB-motto for en nybegynner osm meg )

Klem Kaja:)

Myricas Farmor sa...

Såå jäte fint du fått det, men det hade du säkert i den förra bostaden oxå.
Ha det gott
kram

Anonym sa...

Underbart vackert o fint du kan få till det... Du har så många kluriga men bra ideér

Tallyho G

Lotta Löfgren sa...

Dom dör skärmväggarna. Kan man få tag på dem
Nu? Skulle gärna vilja ha...:)