torsdag, december 31, 2009

Nyårsdukning

Idag är det årets sista dag
Nyårsafton 2009
Jag kommer att fira den med en vännina, god mat, gott vin och bubbel såklart :-) sen blir det lite utgång och dans.

Dukningen inför kvällen går i vitt och silver.


Har lagt en liten orchidee i servetthållaren
 

Det har varit ett mycket turbulent 2009, för min del, både positivt och negativt. Startade ju min lilla Internet butik i maj i år, vilket är det bästa jag gjort, det är fantastiskt roligt.
Har en väninna som finns där i vått och torrt och det känns riktigt, riktigt bra. Vi har varit på små resor, dansat och bara varit och vi har himla kul tillsammans.
Tack gulliga du för att du finns!



Lite sanningar om mig, tänkte jag bjuda på idag, årets sista dag.

Jag älskar mina barn, min katt och mina få men nära vänner
Jag gillar inte soffpotatisar
Jag gillar att pyssla med min butik
Jag gillar inte seglarskor
Jag är mörkhårig nu :-)
Tittar i princip aldrig på TV, är hellre vid datorn
Gillar att laga mat...snart ;-)
Tycker mycket om tystnaden och mitt eget sällskap - ego? näe :-)
Är en händig kvinna - mitt motto är - Bra kvinna reder sig själv, hmm ja tapetsera är väl inte min starka sida..
Är periodare när det gäller träning och är svag för boxning och styrketräning
Gillar INTE att springa eller jogga
Har nära till skratt
Gillar inte tråkmånsar
En fika eller en god middag på restaurang...me like
Tycker om sol och värme, höst och mörker
Går gärna upp tidigt och lägger mig tidigt...ja ja, någorlunda tidigt i säng i varje fall :-)

Det var alles från mig idag.
Önskar er alla ett gott slut och ett riktigt
Gott Nytt År

Fyllt av glädje kärlek och nya möjligheter

Kramen




5 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej Lisa!
Känns som jag känner dig något bättre nu :)

Vilken fin nyårsdukning du gjort för din väninna!

Önskar Er en supertrevlig nyårskväll!!

Gott Nytt År!
Kramar Linda

Åsa A sa...

Hoppas du får en underbar nyårsafton! Själva är vi hemma; med två kraftigt raketrädda hundar är det inte mycket mer att göra, men vi festar lite här hemma också, framför allt med god mat och gott vin. :)

Önskar dig ett underbart och framgångsrikt och framför allt lyckligt 2010!

Kram,
Åsa

Pysselpalatset sa...

Hej du goa människa, tack för året som gott... tack för alla värmande ord som jag sparar på en specill plats i mitt hjära. Lyca till med det du företardig och må skrattet följa din väg genom det nya årtiondet kram Jeanette

Inspiration i vitt sa...

Hej Lisa så härligt du skriver, du är att en riktig goo tjej du.
Hoppas att ditt år blir underbart och kram på dig/Ingela.

Roses & Angels sa...

HEJ! Hoppas julen och allt varit bra! NU är jag tillbaka igen. Har varit skönt att ha en paus men har saknat er! Hörs snart igen kram